sunnuntaina, maaliskuuta 11, 2007

Sinivihreää huovutusta




Joulun alla tein tulevalle vävylle Pirtin kehräämön hahtuvasta tumput ja olin aivan ihastunut näihin metsän värisiin tumppuihin. Nyt kaivelin varastojani ja törmäsin sinivihreään hahtuvaan ja aloitin vuorostaan naisen tumput. Ohjeessa heillä on 60 asteinen pesu, mutta pesin 40 asteisessa kolmasti ennen kuin niistä tuli sopivat. Olin ajatellut antaa lahjaksi jollekin. Olen kuitenkin niin ihastunut niihin, että en tiedä raaskinko antaa pois.




Lanka:Pirtin kehräämö hahtuva
Puikot: 6 mm sukkapuikot
Kulutus: 85 g

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No niinpä ovat ihanan väriset etten ainakaan minä raaskisi pois antaa!

Anonyymi kirjoitti...

Samat sanat, pidä vaan itselläs :)!

Kiva, kun olet taas maisemissa :). Hyvää viikonalkua :)!!

Anonyymi kirjoitti...

Mulla kävi vähän huonosti sen totaaliostamattomuuden kanssa. Repsahdin sit maaliskuussa ihan tyystin ktastrofaalisesti, hyi minä :(. Ehkä kohtuukäyttö sopii mulle sittenkin paremmin, mutta tulipa kokeiltua....

Paranemisia!

uhoava gnu kirjoitti...

On ne vaan hienot - olivat hienot luonnossakin!

Anonyymi kirjoitti...

Kauniit ja lämpimät tumput.Pitäsi minunkin rohjeta kokeilla jotain muutakin lankaa kuin Tovea.-Kevättä ja valoa kohti mennään.Hyvää ja virkistävää viikonloppua Sinulle.

MysteryKnitter kirjoitti...

Awesome! You can knit!