sunnuntaina, joulukuuta 29, 2019

Tiina Kuun sukat

Tiina Kuun sukkakirjan ostin heti,kun näin kirjakaupassa. Melkein saman tien aloitin nämä sukat jämälangoistani. Olen näköjään Hesan kokousmatkalla takaisin tuleessa ollut kantapässä menossa syyskuun alussa. Oikeasti sukat jäivät muiden töiden alle ja valmistuivat lokakuussa. Nämä menivät kuopukselle lahjaksi. Oikein retroväri suklaanruskea, kummassakaan kuvassa ei oikea väri.

Kuva on otettu junamatkalla pois Helsingistä. Tosin reilun vuoden aikana on taitanut Helsingissä tulla vietetyksi aikaa 20-30 %.Silti vielä olen napakasti keskisuomalainen tai usein tunnen itseni juuriltani satakuntalaiseksi.

Kuopus halusi nämä sukat ja sai joululahjaksi. Olen ostanut jo langat kahteen Tiina kuun muuhun sukkamalliin, kunhan vain ehdin aloitella. Lankaa näihin meni 72 g.


3 kommenttia:

KristiinaS kirjoitti...

TOi on niin kiva kirja, kauniita malleja. Muutaman mallin olen jo kutonut,jonkun kaksi kertaa. Mutta, mulla on ollut ongelma saada koko sopivaksi ja kun on ollut just jalkaan menevä niin kirjoneule venyy jalassa aika epäselväksi se kuvio. Harmittaa. Mä tykkään että sukan pitää olla napakka niin en tuota kirjo-osuutta osaa tehdä riittävästi leveämmäksi, tai siis isommalla puikolla oon niitä tehnyt. Tavallaan oon nyt kyllästynyt säätämiseen ja neulon nyt välillä Emma Karvosen mallilla.

Iso Gnu kirjoitti...

Kristiina: on niin hyvin tehty kirja, että ihan huvikseenkin selailee. Kuopus on koekaniini noissa sukissa,katsotaan miten käy. Jäin miettimään olenko tehnyt yhtään Emma Karvosen mallilla.

pirjoanneli kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.