sunnuntaina, tammikuuta 31, 2010

Keväisen vihreää


Näin ihanan värinen pussukka tuli esiin Shaminan lähettämässä paketissa. Olin voittanut joku aika sitten hänen Kudelmiaan blogissaaan.
Väri on ihanan keväinen. Minulla on 50-luvun lopussa tehty käsityöpussini (vihreä-valkoruudullinen) hengissä ja edelleen käytössä. Usein kuljetan kuitenkin neulettani mukana proosallisesti pienissä tai isommissa kaupan muovikasseissa. Nyt minulla on kaunis ja huolella tehty käsityöpussi. Mutta mitäpä sisällä?


Keväinen pussukka on saanut vuorikseen kauniin kukikkaan kankaan. Minulle sopivaa Kool Aidilla aikaan saatua vihreää Trekking pro Natura- lankaa, siis lempivärejäni. Voitto oli juuri minulle sopiva ja tarpeellinen. Vielä kerran lämpimät kiitokset Shamina.

Vielä vihreää lisää. Edellisen itselleni tekemän Baktus-huivin ihanasta merinolangasta onnistuin hävittämään yhdellä Helsingin reisssullani. Noiden omien huivieni suhteen on ollut pieniä ongelmia - ne jäävät johonkin ja häviävät ! Noro-huivilleni kävi samoin joku vuosi sitten. Jospa tämä huivi nyt edes jonkin aikaa lämmittäisi minun kaulaani!

Malli: Baktus
Lanka: TeeTee Aurea
Puikot, jo unohdettu
Kulutus: 95 g

6 kommenttia:

-maria- kirjoitti...

Onpa sinulla ollut huono tuuri huivien suhteen. Toisaalta, onpa sitten taas kaapissa tilaa uusille!

Ihanan raikas ruutukuosi tuossa pussukassa!

Anitta kirjoitti...

Onhan ihanan värinen pussukka ja langat.
Tuo Aurea on mukavan tuntuista lankaa ja kauniit väritkin siinä on. Toivottavasti tämä huivisi pysyy mukanasi useamman vuoden.

Matleena kirjoitti...

Sinullahan on ihan selvästi vihreä kausi! Lahjasikin on vihreä! ;D Ja tosi ihania molemmat, siis lahja ja Baktus!

uhoava gnu kirjoitti...

Tosi ihanan lahjan sait! :)

Tuo Baktus on vielä näkemättä livenä - muistaakseni. Täytyy hypistellä ensi kerralla. Kivan näköinen!

famu kirjoitti...

Hyvää Ystävänpäivää Sinulle toivottelee famu.

MysteryKnitter kirjoitti...

Lovely Baktus!